понеділок, 20 лютого 2017 р.

Моя майбутня професія-Лікар






Всі професії у світі є потрібними і важливими. Хтось мріє стати репортером чи журналістом, щоб писати цікаві статті та доносити до людей новини. Хтось хоче бути спортсменом, щоб досягати все вищих і вищих висот. Міліціонерами мріють бути відважні і хоробрі, ті, які хочуть, щоб наш світ був у безпеці, і вони обов'язково дійдуть до своєї мети. А я мрію стати лікарем. Чому?

А тому, що ця професія для мене найближча. В моїй родині лікарів немає, я перша спробую піти по цій стежині. Лікувати людей, рятувати їхнє життя, пізнавати людину з біологічної точки зору - ось що цікавить мене в цій професії, але найбільше я б хотіла працювати з дітьми, тобто буди дитячим лікарем - педіатром. Я сподіваюсь, що стану хорошим спеціалістом в області медицини.

2 коментарі: